Formy i koszty dostawy | Paczkomaty Inpost
FORMY I KOSZTY DOSTAWY |
Przy zakupach powyżej łącznej kwoty 199zł - dostawa GRATIS w wybranych opcjach dostawy i płatności.
CZAS DOSTAWY |
Całkowity czas dostawy zamówienia (dni robocze) = czas wysyłki (dostępność podana na karcie produktu) + czas przewozu przez operatora logistycznego.
Czas wysyłki liczymy od momentu przyjęcia do realizacji zamówienia , czyli po zaksięgowaniu płatności lub złożeniu zamówienia z płatnością przy odbiorze.
Jeżeli złożysz zamówienie z płatnością przy odbiorze, albo opłacisz w dzień roboczy po godzinie 12:30, jego realizacja rozpoczyna się następnego dnia roboczego. O przyjęciu zamówienia do realizacji poinformujemy Cię mailowo.
W przypadku towarów z różnym czasem wysyłki, towar wysyłamy po skompletowaniu całego zamówienia. Czasami, żeby było szybciej, możemy produkty wysłać w dwóch paczkach.
Sprawdź jak pakujemy przesyłki w sekcji PAKOWANIE PACZKI |
Tabela opcji dostawy (ceny brutto):
Operator |
|
|
|
|
||||
Typ przesyłki |
Inpost Paczkomaty 24/7 |
ORLEN Paczka |
Kurier Inpost/ DPD/ Fedex |
DPD Pickup |
Pocztex KURIER |
Pocztex Urząd Pocztowy |
Pocztex AUTOMAT |
Delikatesy Centrum, RUCH, ABC, Lewiatan, Żabka |
Czas przewozu |
1-2 dni |
1-2 dni |
1-2 dni |
1-2 dni |
1-3 dni |
1-3 dni |
1-3 dni |
1-3 dni |
Przedpłata a
|
10,99 PLN |
8,99 PLN |
13,99 PLN |
6,99 PLN |
10,99 PLN |
9,99 PLN |
9,99 PLN |
9,99 PLN |
Płatność przy odbiorze |
Niedostępne*** |
Niedostępne |
17,98 PLN |
Niedostępne |
14,98 PLN |
13,98 PLN |
Niedostępne
|
Niedostępne |
Darmowa dostawa |
TAK |
TAK |
NIE |
TAK |
TAK |
TAK |
TAK |
TAK |
Odbiór a
|
24h/7 |
PN-ND* 24h/7 |
PN-PT |
24h/7* |
PN-PT |
PN-SOB* |
24h/ 7 |
PN- ND* |
* dotyczy wybranych punktów odbioru
** dotyczy 90% stacji ORLEN
*** Inpost wyłączył możliwość płatności kartą w paczkomatach
Zapoznaj się z poniższymi formami dostawy i wybierz dogodny dla siebie sposób doręczenia przesyłki. W momencie wysłania paczki otrzymasz od nas mailowo numer przesyłki, którą będzie można śledzić na stronach przewoźnika.
Otrzymasz również powiadomienie SMS lub w aplikacji w zależności od wybranej formy dostawy.
InPost Paczkomaty 24/7
Wybierz ten sposób dostawy, aby odebrać przesyłkę w wybranym przez Ciebie paczkomacie w dowolnym czasie. Do nadania przesyłki potrzebujemy jedynie Twojego numeru telefonu i adresu email, żadnych innych danych.
Przesyłka czeka na Ciebie 48 godzin- możesz wydłużyć czas poprzez wysłanie SMS.
Mapa paczkomatów oraz śledzenie przesyłki znajduje się tutaj: https://twoj.inpost.pl/pl/znajdz-punkt-inpost
W przypadku tej opcji dostawy płatność przy odbiorze NIE jest możliwa.
UWAGA! Od 2022 r. firma Inpost wycofała się z obsługi płatności kartami w paczkomatach.
Ze względu na dużą ilość nieodbieranych przez klientów paczek obecnie płatność przy odbiorze w paczkomacie została wyłączona w naszym sklepie.
ORLEN Paczka
ORLEN paczka oferuje odbiór w ponad 8000 punktów odbioru, obejmujących Automaty Paczkowe, stacje ORLEN, sklepy i kioski RUCH.
Paczka dociera w ciągu 1-2 dni do Ciebie. Paczka będzie czekać w punkcie odbioru aż 3 dni, z możliwością przedłużenia o 1 dzień w aplikacji mobilnej dla paczek znajdujących się w automatach.
W przypadku tej opcji dostawy płatność przy odbiorze NIE jest możliwa.
Mapa punktów odbioru znajduje się tutaj: https://www.orlenpaczka.pl/pokaz-punkty/
Śledzenie przesyłki znajduje się tutaj: https://www.orlenpaczka.pl/sledz-paczke/
Tutaj znajdziesz informacje o aplikacji i korzyściach z jej posiadania: https://www.orlenpaczka.pl/aplikacja/
Kurier DPD/ Inpost/ FedEx
Wybierz tę metodę dostawy, aby otrzymać przesyłkę do wybranego przez Ciebie miejsca dostawy, w jak najkrótszym czasie. Kurier podejmuje dwie próby doręczenia. Zazwyczaj kurierzy kontaktują się telefonicznie przed dostarczeniem paczki, ale nie mają takiego obowiązku. W wiadomości mailowej od tego przewoźnika otrzymasz bezpośredni numer telefonu do kuriera.
Dodatkowo w cenie otrzymasz powiadomienie SMS o nadaniu przez nas paczki oraz z planowanych godzinach doręczenia przesyłki, także z bezpośrednim numerem telefonu do kuriera.
Przesyłki kurierskie wysyłamy głównie firmą FEDEX, INPOST i DPD. Zdarzają się jednak sytuacje awaryjne lub potrzeba wysyłki bezpośrednio z hurtowni, kiedy korzystamy z innych przewoźników jak: Pocztex, GLS, czy UPS.
Śledzenie przesyłek kurierskich:
INPOST: https://inpost.pl/sledzenie-przesylek
DPD: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
FedEx: https://www.fedex.com/pl-pl/tracking.html
Obecnie można realizować płatność przy odbiorze również kartą płatniczą lub BLIK.
a
DPD Pickup
DPD paczka oferuje odbiór w ponad 26000 punktów odbioru, obejmujących Automaty Paczkowe, sklepy Żabka, Dino, kaufland, stacje Shell itp.
Paczka dociera w ciągu 1-2 dni do Ciebie. Paczka będzie czekać w punkcie odbioru aż 3 dni. Wszystkie informacje przychodzą drogą SMSową lub na aplikację.
Aby nadać przesyłkę wystarczy wybrać punkt odbioru orać podać numer telefonu i adres email.
W przypadku tej opcji dostawy płatność przy odbiorze NIE jest możliwa.
Mapa punktów odbioru znajduje się tutaj: https://mojeprzesylki.pl/znajdz-punkt-dpdhttps://www.orlenpaczka.pl/pokaz-punkty/
Śledzenie przesyłki znajduje się tutaj: https://tracktrace.dpd.com.pl/findParcel
Instrukcja odbioru przesyłki z automatu: https://www.dpd.com/pl/pl/automaty-paczkowe-w-dpd-polska/
Pocztex Kurier (dawny Kurier48)
Wybierz tę metodę dostawy, aby otrzymać przesyłkę do wybranego przez Ciebie miejsca dostawy. Kiedy próba doręczenia nie powiedzie się kurier/ listonosz zostawi paczkę w najbliższej placówce Poczty Polskiej. Tam paczka będzie na Ciebie czekać 10 dni- otrzymasz Awizo.
W zależności od regionu przesyłkę może doręczać kurier Poczty Polskiej lub listonosz.
Śledzenie przesyłek:
Pocztex https://emonitoring.poczta-polska.pl/
Obecnie można realizować płatność przy odbiorze również kartą płatniczą lub BLIK.
a
Pocztex Punkt (dawne poste restante i Kurier48 Odbiór w Punkcie)
7 DNI NA ODBIÓR PRZESYŁKI
W placówkach pocztowych przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. W międzyczasie, otrzymasz jeszcze 2 przypomnienia o możliwości odbioru. Po upływie 7 dni, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
Przypominamy: w placówkach pocztowych odbiór przesyłek odbywa się na podstawie okazania dokumentu tożsamości. Pamiętaj, że Twoją przesyłkę może odebrać także pełnomocnik lub przedstawiciel ustawowy.
Do nadania przesyłki potrzebujemy Twojego: imienia, nazwiska, numeru telefonu i adresu email. Nie wymagamy adresu zamieszkania.
Punkt odbioru wybierzesz z mapy podczas składania zamówienia.
Najbliższe punkty odbioru znajdziesz tutaj: https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/
Śledzenie przesyłek: https://emonitoring.poczta-polska.pl/
Najczęściej zadawane pytania: https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/faq/
Pocztex Automat
Odbiór przesyłki następuje po wprowadzeniu numeru telefonu oraz unikalnego, jednorazowego kodu z treści SMS, który urządzenie generuje i przesyła w momencie umieszczenia przesyłki w skrytce automatu pocztowego.
W automatach paczkowych (w placówkach pocztowych oraz marketach Biedronka, Carrefour i Lewiatan) przesyłka czeka 3 dni w automacie od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. Następnie czeka kolejne 4 dni w pobliskiej placówki pocztowej, do której zostaje przekierowana.
W przypadku tej opcji dostawy płatność przy odbiorze NIE jest możliwa.
Do nadania przesyłki potrzebujemy Twojego: imienia, nazwiska, numeru telefonu i adresu email. Nie wymagamy adresu zamieszkania.
Punkt odbioru wybierzesz z mapy podczas składania zamówienia.
Najbliższe punkty odbioru znajdziesz tutaj: https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/
Śledzenie przesyłek: https://emonitoring.poczta-polska.pl/
Najczęściej zadawane pytania: https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/faq/
Pocztex Punkt
7 DNI NA ODBIÓR PRZESYŁKI
W sieci punktów odbioru i automatów jest już ponad 17 000 lokalizacji, w których szybko i wygodnie odbierzesz swoje przesyłki. Wybierz punkt lub automat najlepiej dostosowany do Twoich potrzeb.
W punktach odbioru (placówki pocztowe, sklepy Żabka, Biedronka, stacje ORLEN, kioski RUCH, sklepy ABC, Lewiatan, Delikatesy Centrum) przesyłka czeka 7 dni od dnia otrzymania pierwszego powiadomienia sms lub email. W międzyczasie, otrzymasz jeszcze 2 przypomnienia o możliwości odbioru. Po upływie 7 dni, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy.
Przypominamy: w placówkach pocztowych i na stacjach ORLEN odbiór przesyłek odbywa się na podstawie okazania dokumentu tożsamości. Pamiętaj, że Twoją przesyłkę może odebrać także pełnomocnik lub przedstawiciel ustawowy.
W przypadku tej opcji dostawy płatność przy odbiorze NIE jest możliwa.
Do nadania przesyłki potrzebujemy Twojego: imienia, nazwiska, numeru telefonu i adresu email. Nie wymagamy adresu zamieszkania.
Punkt odbioru wybierzesz z mapy podczas składania zamówienia.
Najbliższe punkty odbioru znajdziesz tutaj: https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/
Śledzenie przesyłek: https://emonitoring.poczta-polska.pl
Najczęściej zadawane pytania: https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/faq/
Kraje Europejskie
Koszt usługi przesyłki pocztowej zaczyna się od 65zł, jest uzależniony od wagi zamówionych produktów. Lista krajów, do których realizujemy wysyłkę dostępna jest na etapie pierwszych kroków składania zamówienia.
Wysyłkę realizujemy do następujących krajów: Albania, Andora, Austria, Belgia, Białoruś, Bośnia i Hercegowina, Bułgaria, Chorwacja, Cypr, Czechy, Dania, Estonia, Finlandia, Francja, Gibraltar, Grecja, Hiszpania, Holandia, Irlandia, Islandia, Lichetenstein, Litwa, Luksemburg, Łotwa, Macedonia, Malta, Mołdawia, Monako, Niemcy, Norwegia, Portugalia, Rosja, Rumunia, San Marino, Serbia, Słowacja, Słowenia, Szwajcaria, Szwecja, Turcja, Ukraina, Węgry, Wielka Brytania, Włochy.