Reklamacje
![]() |
RĘKOJMIA I REKLAMACJE |
Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki zaraz po jej odebraniu. Jeśli zauważysz uszkodzenie opakowania lub inne niepokojące ślady, sporządź protokół szkody (udostępnionego przez kuriera) w obecności kuriera, pracownika poczty lub na ekranie paczkomatu. Przekazanie nam protokołu ułatwi i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji.
Jak zgłosić reklamację?
Zgłoszenia reklamacji można dokonać:
• korzystając z formularza online, kliknij poniżej:
FORMULARZ ELEKTRONICZNY , lub
• wysyłając wiadomość e-mail na adres: sklep@kraina-doznan.pl, lub
• drogą listowną na adres E-Internet Nina Wójcik, ul. Okulickiego 1, 05-660 Warka.
Jak odesłać produkt do reklamacji?
UWAGA! Zanim wyślesz produkt, upewnij się, że reklamacja jest zasadna. Wiele problemów można rozwiązać w prosty sposób, np. odpowiednio wkładając baterie, dociskając wtyczkę, czy odblokowując blokadę podróżną (travel lock). Jeśli masz wątpliwości, skontaktuj się z nami.
Wygodny Zwrot – darmowe narzędzie do zwrotów, w którym sam wybierzesz metodę nadania. Możesz skorzystać z paczkomatu InPost lub punktu DPD Pickup. Kliknij w poniższy baner i nadaj paczkę bez konieczności drukowania etykiety.
ALTERNATYWNIE, Jeżeli nie korzystasz z Wygodnych Zwrotów opisanych powyżej, to prosimy o wysłanie przesyłki we własnym zakresie na adres:
E-Internet
ul. Okulickiego 1
05-660 Warka
tel. 731 719 961
lub
Paczkomat WRK01M ul. Szwedzka 21, 05-660 Warka
Prosimy o podanie adresu email odbiorcy: sklep@kraina-doznan.pl i numeru telefonu +48 731 719 961
Do przesyłki prosimy dołączyć:
• opis wady wraz z informacją w jaki sposób doszło do uszkodzenia oraz kiedy wada została zauważona (UWAGA, nie dotyczy formularza elektronicznego),
• fakturę zakupu, ewentualnie numer zamówienia lub inny dowód złożenia zamówienia w naszym sklepie (UWAGA, nie dotyczy formularza elektronicznego),
Prosimy o staranne zapakowanie paczki i odpowiednie jej zabezpieczenie, przynajmniej tak, jak my zapakowaliśmy paczkę.
Wysłałem/am reklamację i co dalej?
O każdym etapie reklamacji będziemy informować e-mailowo lub telefonicznie. Standardowy czas rozpatrzenia reklamacji to do 14 dni.
Kto ponosi koszty wysyłki w przypadku reklamacji?
W przypadku uznania reklamacji, zwracamy koszt przesyłki zwrotnej — na podstawie potwierdzenia opłaty oraz podanych danych do zwrotu. Aby otrzymać zwrot kosztu wysyłki, konieczne jest zgłoszenie takiego żądania oraz przesłanie potwierdzenia opłaty. Zachęcamy do skorzystania z naszego narzędzia „Wygodne Zwroty”, które ułatwia szybkie nadanie paczki. W przypadku nieuzasadnionej reklamacji, koszt wysyłki nie podlega zwrotowi.
Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.
Procedura reklamacji - informacje dodatkowe wynikające z przepisów prawa:
Zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, jeśli zakupiony towar posiada wadę, mogą Państwo:
-
Złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny lub odstąpieniu od umowy, chyba że sklep niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności wymieni towar na wolny od wad lub usunie wadę. Kupujący nie może odstąpić od umowy, jeśli wada jest nieistotna.
-
Żądać wymiany towaru na nowy lub usunięcia wady, co powinno nastąpić w rozsądnym czasie bez nadmiernych niedogodności dla Kupującego.
-
Skorzystać z rękojmi, jeśli wada fizyczna zostanie stwierdzona w ciągu 2 lat od wydania towaru. Roszczenie o usunięcie wady lub wymianę przedawnia się po 1 roku od dnia stwierdzenia wady, jednak w przypadku Konsumenta termin ten nie może zakończyć się przed upływem 2 lat.
Pozasądowe sposoby rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń.
Konsument może skorzystać z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów dotyczących zakupów internetowych. Możliwe jest zgłoszenie skargi za pośrednictwem platformy ODR: https://ec.europa.eu/consumers/odr/
Więcej szczegółów znajdziesz w naszym Regulaminie (&7).