Tagi

Dodano produkt do koszyka

« Kontynuuj zakupy Przejdź do koszyka »

Kiedy ćwiczyć mięśnie Kegla i jak się nie przetrenować.

Popularną poradą dla kobiet szczególnie po porodzie jest powrót do formy… także seksualnej. Co zrobić aby znowu móc czerpać radość z seksu i zadowolić partnera? Oczywiście ćwiczyć mięśnie Kegla. Sprawa niby jest prosta, jednak istnieje wiele błędów w ćwiczeniu oraz przeciwskazań. Zwykło się uważać, że wytrenowane ciało pełniej oddaje piękno seksu. Jednak, co kiedy jesteśmy zbyt spięte aby uprawiać seks? W tym nam trening nie pomoże. Dlatego tak samo ważne jest napinanie mięśni Kegla jak i ich rozluźnianie, a ta druga czynność jest dużo trudniejsza! Jeśli nie wiesz czy jesteś zbyt spięta czy rozluźniona polecamy wizytę u osteopaty ginekologicznego.

Kiedy  i jak ćwiczyć mięśnie Kegla

Na początek bardzo ważna jest diagnoza. Ponieważ osoby ze spięciem mięśni dna miednicy nie powinny ich w żadnym razie napinać. Jeśli mamy zbyt wiotkie mięśnie, czujemy zbytni luz - zacznijmy trening mięśni.

Jak często? Przyjmuje się, że zdrowa osoba może wykonać około 100 skurczy na dobę. Najlepiej robić to seriami po 10, jak tylko sobie o tym przypomnisz.

Jak ćwiczyć poprawnie? Po pierwsze pamiętaj o oddechu. Mięśnie napinamy przy wydechu. Jeśli chodzi o sposób napinania mięśni to nie – spinaj ich ale raczej spróbuj „podciągać” jakbyś miała wciągnąć nitkę makaronu spaghetti. Nie napinaj przy tym pośladków i ani mięśni brzucha.

Po drugie nie przetrenuj się. Efekt będzie odwrotny, zamiast napinania i rozluźniania, możesz czuć się zbyt spięta, aby mieć ochotę na seks.

Kulki gejszy

Do ćwiczeń możesz używać kulek gejszy. Szczegółowo opisaliśmy je w artykule: Kulki gejszy TUTAJ. Uważaj jednak na przetrenowanie. Najbezpieczniej ćwiczyć na leżąco i zaciskać mięśnie tylko podczas wydechu. Chodzi przecież o to abyś umiała też się rozluźnić w odpowiednim momencie.

Rozluźnij się! Bardzo ważne, aby po każdym treningu zupełnie się rozluźnić i nie chodzi tylko o mięśnie dna miednicy. Pozwól aby twoje ciało zupełnie się rozpłynęło. Zacznij rozluźnianie mięśni od głowy, a zakończ na koniuszkach palców u stóp. Najbardziej narażone na bezwarunkowe napięcia są mięśnie żuchwy, brzucha, pośladków. Możesz tego nawet nie czuć!

Na start polecamy np.

Miękka i elastyczna wiśnia

''

Trzy kulki gejszy w etui

''

Wibrujące jajko do ćwiczeń

''

Ekskluzywny zestaw LELO

''

Przeciwskazania do ćwiczeń

Jeśli masz problemy z rozluźnieniem się. Ciągle jesteś zestresowana i napięta. Zalecamy raczej ćwiczenia rozluźniające, takie które pozwolą ci zapanować nad napięciem mięśniowym. Chodzi przecież o to aby wagina była twoją największą przyjaciółką i dawała ci przyjemność. Musi więc w odpowiednim momencie się rozluźnić.

Wskazania do ćwiczeń

Do woli możesz ćwiczyć jeśli chcesz:

- wrócić do formy po porodzie

- zlikwidować problem nietrzymania moczu

- mieć większą przyjemność z seksu

Umiejętne ćwiczenia mięśni Kegla mogą także przydać się podczas porodu. Jeśli tylko będziesz umiała się zarówno napinać jak i rozluźniać.

O tym jak ćwiczyć piszemy w artykule: KULKI GEJSZY TUTAJ.

Data publikacji: 18.11.2017 19:16:01

Kategorie: Poradnik

Zaloguj się aby skomentować

X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.