Koszyk

Dodano produkt do koszyka

Kiedy ćwiczyć mięśnie Kegla i jak się nie przetrenować.

Popularną poradą dla kobiet szczególnie po porodzie jest powrót do formy… także seksualnej. Co zrobić aby znowu móc czerpać radość z seksu i zadowolić partnera? Oczywiście ćwiczyć mięśnie Kegla. Sprawa niby jest prosta, jednak istnieje wiele błędów w ćwiczeniu oraz przeciwskazań. Zwykło się uważać, że wytrenowane ciało pełniej oddaje piękno seksu. Jednak, co kiedy jesteśmy zbyt spięte aby uprawiać seks? W tym nam trening nie pomoże. Dlatego tak samo ważne jest napinanie mięśni Kegla jak i ich rozluźnianie, a ta druga czynność jest dużo trudniejsza! Jeśli nie wiesz czy jesteś zbyt spięta czy rozluźniona polecamy wizytę u osteopaty ginekologicznego.

Kiedy  i jak ćwiczyć mięśnie Kegla

Na początek bardzo ważna jest diagnoza. Ponieważ osoby ze spięciem mięśni dna miednicy nie powinny ich w żadnym razie napinać. Jeśli mamy zbyt wiotkie mięśnie, czujemy zbytni luz - zacznijmy trening mięśni.

Jak często? Przyjmuje się, że zdrowa osoba może wykonać około 100 skurczy na dobę. Najlepiej robić to seriami po 10, jak tylko sobie o tym przypomnisz.

Jak ćwiczyć poprawnie? Po pierwsze pamiętaj o oddechu. Mięśnie napinamy przy wydechu. Jeśli chodzi o sposób napinania mięśni to nie – spinaj ich ale raczej spróbuj „podciągać” jakbyś miała wciągnąć nitkę makaronu spaghetti. Nie napinaj przy tym pośladków i ani mięśni brzucha.

Po drugie nie przetrenuj się. Efekt będzie odwrotny, zamiast napinania i rozluźniania, możesz czuć się zbyt spięta, aby mieć ochotę na seks.

Kulki gejszy

Do ćwiczeń możesz używać kulek gejszy. Szczegółowo opisaliśmy je w artykule: Kulki gejszy TUTAJ. Uważaj jednak na przetrenowanie. Najbezpieczniej ćwiczyć na leżąco i zaciskać mięśnie tylko podczas wydechu. Chodzi przecież o to abyś umiała też się rozluźnić w odpowiednim momencie.

Rozluźnij się! Bardzo ważne, aby po każdym treningu zupełnie się rozluźnić i nie chodzi tylko o mięśnie dna miednicy. Pozwól aby twoje ciało zupełnie się rozpłynęło. Zacznij rozluźnianie mięśni od głowy, a zakończ na koniuszkach palców u stóp. Najbardziej narażone na bezwarunkowe napięcia są mięśnie żuchwy, brzucha, pośladków. Możesz tego nawet nie czuć!

Na start polecamy np.

Miękka i elastyczna wiśnia

''

Trzy kulki gejszy w etui

''

Wibrujące jajko do ćwiczeń

''

Ekskluzywny zestaw LELO

''

Przeciwskazania do ćwiczeń

Jeśli masz problemy z rozluźnieniem się. Ciągle jesteś zestresowana i napięta. Zalecamy raczej ćwiczenia rozluźniające, takie które pozwolą ci zapanować nad napięciem mięśniowym. Chodzi przecież o to aby wagina była twoją największą przyjaciółką i dawała ci przyjemność. Musi więc w odpowiednim momencie się rozluźnić.

Wskazania do ćwiczeń

Do woli możesz ćwiczyć jeśli chcesz:

- wrócić do formy po porodzie

- zlikwidować problem nietrzymania moczu

- mieć większą przyjemność z seksu

Umiejętne ćwiczenia mięśni Kegla mogą także przydać się podczas porodu. Jeśli tylko będziesz umiała się zarówno napinać jak i rozluźniać.

O tym jak ćwiczyć piszemy w artykule: KULKI GEJSZY TUTAJ.

Data publikacji: 18.11.2017 19:16:01

Kategorie: Poradnik

Zaloguj się aby skomentować

NASI PARTNERZY:

DPD Logo Inpost Paczkomaty
Logo Pocztex
Logo Payu Logo Paypal
Logo Mastercard Logo Visa
Logo Ing
Popularne kategorie
Nasi partnerzy
DPD
Logo Inpost Paczkomaty
Logo Pocztex
Logo Payu
Logo Paypal
Logo Mastercard
Logo Visa
Logo Ing
Uczestniczymy w
opineo
ceneo
trusted shops
X Zamknij

Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług zgodnie z Polityką prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu mechanizmu cookie w Twojej przeglądarce.

Weryfikacja wieku!

CZY MASZ SKOŃCZONE 18 LAT?

TAK NIE