Bezpieczeństwo i higiena
BEZPIECZEŃSTWO I HIGIENA |
Informujemy, że pracujemy bez zmian - przyjmujemy zamówienia i dostarczamy je według planu.
Wysyłka odbywa się z naszego magazynu zlokalizowanego w Polsce.
W związku z zagrożeniem epidemicznym wdrożyliśmy odpowiednie działania, gwarantujące bezpieczeństwo zakupów naszym klientom m.in. ograniczyliśmy liczbę osób niezbędną do realizacji zamówień oraz zadbaliśmy o higieniczny proces obsługi przesyłek.
#zostanwdomu
PAKOWANIE |
W trakcie pakowania:
- Częściej dezynfekujemy ręce,
- Zmieniamy rękawiczki jednorazowe,
- Przestrzegamy innych zaleceń GIS dla branży handlowej.
PŁATNOŚCI |
Polecamy płatności z góry, w formie elektronicznej:
- PayU lub Raty PayU (przelew online, karta, BLIK),
- Przelew na konto (w formie elektronicznej),
- PayPal Express Checkout.
Unikniesz w ten sposób:
- Bezpośredniego kontaktu z gotówką (kurier, odbiór w Punkcie Poczty Polskiej),
- Konieczności płatności kartą, w terminalu (paczkomaty, odbiór w Punkcie Poczty Polskiej),
- Kontaktu z doręczycielem (kurier).
D
DOSTAWA |
Rekomendujemy odbiór w paczkomacie, prosto i wygodnie. Jeżeli pierwszy raz zamawiasz przesyłkę do paczkomatu, chętnie pomożemy w jej odbiorze - zadzwoń lub napisz do nas.
Przy odbiorze przesyłki możesz do minimum ograniczyć dotykanie ekranu, czy klawiatury paczkomatu.
W tym celu możesz:
- Użyć kodu QR otrzymanego w wiadomości,
- Użyć aplikacji Inpost i otworzyć skrytkę zdalnie, bez czekania w kolejce, zobacz poniższy filmik:
Nadal dostępne są pozostałe opcje dostawy, w tym kurier DPD. Polecamy w tym przypadku umówienie się telefoniczne z kurierem, żeby zostawił przesyłkę pod drzwiami. Warunkiem jest opłacenie wcześniej zamówienia.
Kurierzy i listonosze pracują bez zakłóceń. W przypadku odbioru w Punkcie Poczty Polskiej zalecamy wcześniej sprawdzić godziny pracy urzędów:
https://odbiorwpunkcie.poczta-polska.pl/